En natt utan bustas!

Hel konstigt! En natt på jobbet utan busta gänget! Men de levde med i sinnet, både hos mig och gästerna.
Vickan har nämligen en beundrare, UC killen utan lök. Han hittar alltid på något skoj! Stackarn blev jätte besviken när våra kära busta-vicka inte jobbade så han komponerade ihop en fin liten dikt på en lapp.
Jag stoppade självklart på mig den i byxorna för att komma ihåg att ge den till Vickan, men den blev kvar där. Så antagligen blir de inte mycket kvar av den när den har åkt några varv i tvättmaskinen. Hur som haver texten löd:

"Håll huvudet högt och le som jag gör när jag ser dig"

Kanske inte blev ordagrannt men åt de hållet iaf!

Var ovanligt lugnt för att vara en lönefredag. Lite synd för de när nice när man får slita och springa lite.
Efteråt drog vi till *piiiip* en riktig busta tradition! Vi hade tom busta bordet! Jag och Pie satt på Marys och Vickans sida, Ibbe och Limpa satt på min och Evas sida. Hel skumt, men mycket trevligt! Fick höra roliga historier om syskonen Pies och Limps föräldrar.

På tal om smörgåstårta!



Det här är Pia. Pia är fantastisk, hon kan göra jordgubbar, skratta åt dåliga busta skämt och Pia kan en sak till!



Pia kan baka! Och inte bara baka, det är godare än på ett bageri! Det smälter i munnen, otroligt! Så härlig rabarberkaka fick vi nattpersonal njuta av. Tack vare Pia. Visst är hon en pärla?
Tänk om man kunde vara lika händig och pysslig som våran alldeles egen Max Pie!

Nu när vi ändå är inne på härliga människor, i morgon kommer Mary fucking K hem! Känns som hon har varit borta alldeles för länge! Domma Enköping att ta våran sockertopp sådär! Kul för Mary dock ;) Blir reunion nästa helg, för då är de busta chicks natthelg!

Be there or be square!

Beergarn


Kommentarer
Postat av: Pia

Haha, vad söt du är Jessica :)

2010-05-29 @ 07:30:53
URL: http://[email protected]
Postat av: Mary FUCKING K

*oooh! missade jag en Pia-kaka????? :O:O

detta suger! tur att veckan snart är slut :D*

2010-06-01 @ 18:22:16
URL: http://mariakindahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0